ورزش و سرگرمی-دبیرستان شاهد مهندس مهدی صافی دستجردی
ورزش و سرگرمی و تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان

حالا که تعطیلات تمام‌شده و دوباره روز از نو و روزی از نو، قبل از این‌که سرگرم کارهای روزمره شوید و حسابی سرتان را شلوغ کنید، سری هم به ترازو بزنید؛ بله، بروید روی ترازو و خودتان را وزن کنید. این هم کار مهمی است که در همین روزهای ابتدایی سال باید انجام دهید که در غیر این صورت پشیمان می شوید و دیگر کاری از دست تان برنمی آید. می ترسید چاق شده باشید و برای همین ترازو را پنهان کرده اید؟ اما پنهان کردن ترازو چاره کارتان نیست. یادتان باشد هرچه زودتر متوجه افزایش وزن تان شوید، راحت تر می توانید آن را کاهش دهید. پس خیلی وقت تلف نکنید و زودتر بروید روی ترازو.



ادامه مطلب ...

 

            استفاده از کامپیوتر برای زمان طولانی باعث می‌شود کودکان از انجام فعالیت‌های بدنی دور شوند. این امر همچنین می‌تواند منجر به آسیب‌هایی از جمله به وجود آمدن تنش‌های مکرر روی عضلات شود.   

افکارنیوز: استفاده از کامپیوتر برای زمان طولانی باعث می‌شود کودکان از انجام فعالیت‌های بدنی دور شوند. این امر همچنین می‌تواند منجر به آسیب‌هایی از جمله به وجود آمدن تنش‌های مکرر روی عضلات شود. بنیاد نمورز برای کمک به جلوگیری از این مشکلات عضلانی و اسکلتی در میان کودکان توصیه‌هایی را به هنگام استفاده از کامپیوتر ارائه داده است:

  • به فرزند خود آموزش دهید تا در هنگام کار با کامپیوتر شانه‌های خود را سفت و منقبض نکند و آن‌ها را در وضعیت آرام و ریکلس قرار دهد.
  • فرزندتان باید در هنگام کار با کامپیوتر پاهای خود را در موقعیت راحت و روی زمین قرار دهد و پاها و لگن باید بر ستون فقرات عمود باشد.
  • اجازه ندهید فرزندتان روی صفحه کلید پهن شود به او یاد دهید تا مچ دست خود را در زاویه ۹۰ درجه نسبت به ستون فقرات قرار دهد.
  • کودک خود را تشویق کنید تا در حین استفاده از کامپیوتر به صورت مکرر استراحت کند، بلند شود و حرکات کششی انجام دهد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید - پیشگویی Jeffrey Palmer در مورد فوران آتشفشان، سونامی و طوفان کاترینا Jeffrey Palmer که یک پیشگو قهار است. تا به حال اتفاقات زیادی را پیشگویی کرده است که بعضی از آنها درست بوده و بعضی دیگر نادرست. پالمر پیش بینی کرده بود که در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ آتشفشان در سوماترا اندونزی فوران می کند و به دنبال آن هم سونامی بزرگی اتفاق می افتد. بیشتر از ۲۳۰۰۰۰ نفر در ۱۴ کشور دنیا جان خود را در این بلایای طبیعی از دست دادند. همچنین پیش بینی پالمر مبنی بر دست پیدا کردن کره به سلاح هسته ای درست از آب درآمد. اما او به خاطر پیش بینی طوفان کاترینا بود که در دنیا معروف شد. در تاریخ آمریکا ۵ اتفاق مرگبار رخ داده که طوفان کاترینا یکی از آن ها است.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزش و سرگرمی- دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجرد و آدرس safischoolvarzesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 7972
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

شروع کد ساعت -->