آموزش شنا از سال آينده رايگان مي شود
 
ورزش و سرگرمی-دبیرستان شاهد مهندس مهدی صافی دستجردی
ورزش و سرگرمی و تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان

آموزش شنا از سال آينده رايگان مي شود

سرپرست فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، گفت: در دين مبيين اسلام به ورزش شنا تاکيد زيادي شده و به همين منظور برنامه هاي وسيعي براي آموزش اين رشته ورزشي به صورت رايگان در سال آينده تدوين شده است.
"امير حسين آيت الهي" روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا با بيان اين مطلب افزود: اين برنامه ريزي به گونه اي است که از کودکان 5 سال تا بزرگسالان کشور را در بر خواهد گرفت.
وي خاطر نشان کرد: آموزش کودکان 5 تا 6 سال به صورت رايگان و کودکان 7 تا 10 سال به شرط توانايي پدر براي شنا به مسافت 50 متر از جمله اين برنامه ها است.
سرپرست فدراسيون شنا در ادامه تصريح کرد: مردان بالاي 60 سال و زنان بالاي 55 سال نيز به صورت رايگان آموزش خواهند ديد و مربيان شناي اين فدراسيون با هماهنگي ارگانهاي دولتي به مجموعه ورزشي آنان اعزام و کارمندان و خانواده آنان را به صورت رايگان آموزش خواهند داد.
آيت الهي با اشاره به 26 سفر استاني خود در مدت قبول سرپرستي فدراسيون شنا، افزود: گرفتن استخر براي هيات ها از مسئولان استانها براي آموزش شنا و برطرف کردن ديگر نيازهاي آنان، يکي از اولويت هاي سفر به استانهاي کشور است که تاکنون موفقيت هاي زيادي در اين راه حاصل شده است.
وي با اشاره به برگزاري مسابقات شناي براي کادر فني هيات هاي استاني شنا، گفت: مسئولان، دبيران و کادر فني هيات هاي استاني بايد در اين مسابقات شرکت کنند زيرا افرادي که توانايي شنا ندارند، نمي توانند نماينده خوبي براي شناگران استانها باشند.
آيت الهي در ادامه به برگزاري مرحله چهارم و پاياني مسابقات شناي باشگاه هاي برتر کشور از روز چهارشنبه (فردا) به مدت دو روز در استخر آزادي تهران خبر داد و گفت: در نظر داريم براي توجه بيشتر به ورزش هاي آبي، مراسم افتتاحيه و اختتاميه مسابقات ليگ برتر کشور در رشته هاي آبي مانند شنا، شيرجه و واترپلو را به صورت باشکوه تري برگزار کنيم.
سرپرست فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو در پايان با تاکيد بر ضرورت آشناي شناگران کشورمان با ساير ورزشکارن اين رشته ورزشي در جهان، افزود: يکي ديگر از برنامه ها براي سال آينده، برگزاري مسابقات کشوري با حضور شناگران خارجي است تا تمامي شناگران از نزديک با توان فني و ساير موارد رقباي خارجي خود بيشتر آشنا شوند.
آيت الهي خاطر نشان کرد: تاکنون تنها ملي پوشان کشورمان امکان رقابت با آنان را داشتند و با اين برنامه ساير شناگران کشور نيز مي توانند در اين استخر با آنان مسابقه دهند تا به تجارب ارزشمندي دست يابند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید - پیشگویی Jeffrey Palmer در مورد فوران آتشفشان، سونامی و طوفان کاترینا Jeffrey Palmer که یک پیشگو قهار است. تا به حال اتفاقات زیادی را پیشگویی کرده است که بعضی از آنها درست بوده و بعضی دیگر نادرست. پالمر پیش بینی کرده بود که در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ آتشفشان در سوماترا اندونزی فوران می کند و به دنبال آن هم سونامی بزرگی اتفاق می افتد. بیشتر از ۲۳۰۰۰۰ نفر در ۱۴ کشور دنیا جان خود را در این بلایای طبیعی از دست دادند. همچنین پیش بینی پالمر مبنی بر دست پیدا کردن کره به سلاح هسته ای درست از آب درآمد. اما او به خاطر پیش بینی طوفان کاترینا بود که در دنیا معروف شد. در تاریخ آمریکا ۵ اتفاق مرگبار رخ داده که طوفان کاترینا یکی از آن ها است.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزش و سرگرمی- دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجرد و آدرس safischoolvarzesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

شروع کد ساعت -->